Mediapuls og AdLINK Media inngår samarbeid

Det er med stor iver og ydmykhet vi nå tar fatt på samarbeidet med Norges viktigste podkast for mediebransjen; Mediapuls. Som flere tusen dedikerte lyttere i bransjen allerede vet, så tar de pulsen på den nasjonale og internasjonale mediebransjen i sin ukentlige podkast.

Hans-Petter Nygård-Hansen og Marius Karlsen oser av kunnskap og deler dette med mediebransjen. og som faste lyttere av MediaPuls er det svært givende for oss i AdLINK å få lov til å jobbe tett med denne podkasten.

Sammen med teknologisk partner acast, legger vi nok en kvalitativ podkast inn i porteføljen vår.  Acast ble nylig kåret til Årets Digitale Annonsemiljø av svenske IABs årlige Mixx awards 2016. Adlink Media har ambisjoner om å bli ledene på podkast med dokumentasjon, innsikt og de beste kommersielle løsningene.

For de av dere som enda ikke har hørt på Mediapuls; ingen fare, podkast kan du nemlig lytte til når du vil og hvor du vil. Acast sin dynamiske løsning sørger for relevante sponsorrater og spotter, uavhengig av hvilke episode du lytter til.