Podkastannonsering – Spotter

AdLINK tilbyr annonsering i over 150 podkaster

Ved hjelp av ACAST sin unike teknologi, kan AdLINK som partner nå tilby annonsespotter i mer enn 150 podkaster rettet mot norske lyttere. Dette består av norske podkaster og internasjonale podkaster med norske podkastlyttere.

Med enkle grep kan din lydspott nå effektivt ut til den norske podkastlytteren. Vi når ut til ca 500 000 lyttere pr mnd nå og det øker stadig, ettersom flere podkaster knyttes til ACAST og stadig flere oppdager podkast som medium.

Eksempler på norske podkaster er Krisemøte, Konspirasjonspodden, Uløst, Dine Penger, Foppall med Bernt Hulsker, Ingefær m.m. Totalt er det ca 30 norske podkaster knyttet til ACAST.

Internasjonale podkaster er eksempelvis Värvet, My Dad Wrote A Porno, Anfield index, The Economist: Money talks, Lundh, Lillelördag, SPÅR, SKY SPORT FOOTBAL, Financial Times News m.m

Som annonsør leverer du en tilpasset lydspot på 20 sekunder, og disse vil gå på NATURLIGE steder i alle episoder i alle podkastene som er knyttet til ACAST. Uansett hvilken podkast app du bruker, om du bruker Apple sin eller Acast sin, så vil din spot bli eksponert. Spotten vil ikke avbryte resonnementer eller lignende, men vil skje i overganger mellom tematikker og merkes før spotten spilles av. Dette er spotter med voiceover, slik som radioreklame lages. Vi sikrer at kampanjen har den ønsket frekvens du vil ha, tidsstyring gjennom døgnet, geografisk i Norge osv.  Vi kan også styre de mot tematiske podkaster, eksempelvis mot SPORTSPODKASTER osv.

Vi tilbyr pakker som er konkurransedyktig på pris og som sikrer maks dekning med riktig bruk av frekvens.

Ettersom reklamespottene er auditive, er det opp til lytteren å skape egne bilder knyttet til disse, i et miljø hvor det er ekstremt aktiv lytting. 90 % lytter med hodetelefoner. Budskapet når med andre ord frem, og dette er en fin mulighet til å både drive salg og merkevarebygging ettersom det oppleves mer personlig.

En 4 ukers kampanje med totalt 1.500 000 eksponeringer/spotter med maks frekvens 4 pr lytter i perioden koster 100.000 NOK. Dette tilbudet har vi på plasseringer som gjøres før 1 september 2017.

Vi tilbyr også en annen type PODKAST ANNONSERING; – SPONSORATER som er pr enkeltvis podkast. Her er det podkasteren selv som lager reklamen, basert på en brief, les mer om det her.  Dette blir gjerne sett på som en ny gren av influencer marketing.

P.S. Du får solide rapporter og analyser i ettertid av din kampanje, som viser resultater av hvordan kampanjen din har levert.

Ta kontakt med oss for en uforpliktende prat.