Tone + Glossybox

Tone Damli har i samarbeid med Glossybox designet en eksklusiv eske med inspirasjon hentet fra sol, strand og sjø. Glossybox er et abonnement der du får hjem en eksklusiv eske med fem skjønnhetsprodukter hver måned. Her får man testet nye produkter og varemerker, og sannsynligvis finne nye favorittprodukter. Fra 9.juni selges boksen i et begrenset opplag.

”Vi er stolte av å presentere vårt aller første samarbeid med en kjent norsk personlighet, og vi synes virkelig at Tone er en perfekt kvinne for å fronte Glossybox og vårt produkt’’, sier Victoria Senkpiel Managing Director på GLOSSYBOX Norden.

Les Glossybox eksklusive intervju med Tone Damli der du kan lese om hennes sommerplaner, skjønnhetstips og det spennende samarbeidet.

Susanne og Hilde i AdLINK har jobbet tett sammen med Glossybox og Tone for å få til en god kampanje. «Det er kjekt å følge prosessen fra A til Å sammen med Glossybox og vi er veldig fornøyd med resultatet», sier Hilde i AdLINK.