CASE

ECCO


Ecco ønsket å lage en sporty reklamesnutt med tre utvalgte bloggere som skulle deles i sosiale medier og brukes i butikk.

Nøkkeltall

Totalt 122 000

views på facebook.

Hittil har 13 700

likes på instagram

111 500 unike

uken innlegget gikk live

Prosess

KONSEPT

Ecco ønsket å fortsette suksessen etter høstens kampanjer. De ønsket at ADLINK skulle finne influencere som kunne passe til en ny sneaker fra ECCO. ECCO ønsket å lage en sporty reklamesnutt med tre utvalgte influencere som skulle deles i sosiale medier og benyttes i butikk. Kunden landet på Janka Polliani, Kristin Gjelsvik og Emilie Nereng.

RESULTAT

Kampanjen ble godt mottatt av influencernes egne følgere og kunden var veldig fornøyd med kampanjen.

Reklamevideoen kan dere se under:

if ( ($eventlisturl = get_post_meta( $post->ID, 'eventlisturl', true ) )) { $eventlistoutput = file_get_contents( $eventlisturl ); $search = array( "$location", "$url" ); $replace = array( get_the_title(), "http://" . $_SERVER['HTTP_HOST'] . $_SERVER['REQUEST_URI'] ); $eventlistoutput = str_replace( $search, $replace, $eventlistoutput ); echo $eventlistoutput; }