Podkastannonsering – Spotter

AdLINK tilbyr annonsering i over 500 podkaster

Ved hjelp av ACAST sin unike teknologi, kan AdLINK som partner nå tilby annonsespotter i mer enn 500 podkaster rettet mot norske lyttere. Dette består av norske podkaster og internasjonale podkaster med norske podkastlyttere.

Med enkle grep kan din lydspott nå effektivt ut til den norske podkastlytteren. Vi når ut til ca 500 000 lyttere pr mnd nå og det øker stadig, ettersom flere podkaster knyttes til ACAST og stadig flere oppdager podkast som medium.

Eksempler på norske podkaster er Krisemøte, Konspirasjonspodden, Uløst, Dine Penger, Foppall med Bernt Hulsker, Aftenpodden, Ingefær m.m.

Internasjonale podkaster er eksempelvis Värvet, Anfield index, The Economist: Money talks, Lundh, Lillelördag, SPÅR, SKY SPORT FOOTBAL, Financial Times News m.m samt ALLE BBC sine internasjonale podkaster.

Som annonsør leverer du en tilpasset lydspot på 15-25 sekunder, og disse vil gå på NATURLIGE steder i alle episoder i alle podkastene som er knyttet til ACAST. De skal spilles av på naturlige “breaks”.  Uansett hvilken podkast app du bruker, om du bruker Apple sin eller Acast sin, så vil din spot bli eksponert. Dette er spotter med voiceover, slik som radioreklame fungerer. Vi sikrer at kampanjen har den ønsket frekvens du vil ha, tidsstyring gjennom døgnet, geografisk i Norge osv.  Vi kan også styre de mot tematiske podkaster, eksempelvis mot SPORTSPODKASTER osv. Vi har også tilgang på de beste produksjonsmiljøer av spotter, dersom du ikke har mulighet til å lage dette selv.

Vi tilbyr pakker som er konkurransedyktig på pris og som sikrer maks dekning med riktig bruk av frekvens.

Ettersom reklamespottene er auditive, er det opp til lytteren å skape egne bilder knyttet til disse, i et miljø hvor det er ekstremt aktiv lytting. 90 % lytter med hodetelefoner. Budskapet når med andre ord frem, og dette er en fin mulighet til å både drive salg og merkevarebygging ettersom det oppleves mer personlig.

Vi tilbyr også en annen type PODKAST ANNONSERING; – SPONSORATER som er pr enkeltvis podkast. Her er det podkasteren selv som lager reklamen, basert på en brief, les mer om det her.  Dette blir gjerne sett på som en ny gren av influencer marketing.

P.S. Du får solide rapporter og analyser i ettertid av din kampanje, som viser resultater av hvordan kampanjen din har levert.

Ta kontakt med oss for en uforpliktende prat.